Follow Dashboard

Im not beauty queen. Im just Beautiful Me.

*This is my first template. Hope you like it :')*
Site About Home

UlangTahun Kami;

Daisypath Anniversary tickers"
Cinta hatiku;


My Girlfriend;



Follow Jom;



Teman Sebilik ;


Be My Follower;

Talk here;


Credits;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; ______
Another credits.

TITLE; Bergelarnya Aku Bekas Pelajar Matrikulasi..
Wednesday 30 April 2014 | 08:08 | 0 comments

Assalamualaikum semua readers, diharapkan semua sihat-sihat seperti kehendaknya.
Sebak,sayu,gembira semua dikumpulkan dalam satu rasa. Kenangan terlalu banyak dikumpulkan disaat berada disamping rakan yang mengerti apa yang hati ini rasa, saat hati ini gundah, saat hati ini sebak.
Hanya mereka yang sering sahaja ada disaat diri ini tidak tenang. Ya Allah Ya Tuhanku, sungguh cepat masa berlalu. Hampir setahun diri ini berhempas pulas untuk terus menggapai kejayaan di matrikulasi. Terlalu banyak kenangan bermain diminda. Baru sehari diri ini melangkah keluar dari Kolej Matrikulasi Kedah sebagai bekas pelajar kolej itu. Tanggal 29 April 2014 merupakan satu tarikh secara rasminya diri ini menjadi bekas pelajar di kolej itu. Semoga KAU beri aku kekuatan diri untuk menerima kenyataan ini. 

Kepada Nur Amalina bt. Md Khair, Nurul Azma Adila bt. hamzah dan Nur liyana bt. Rijali. 
Terima kasih kerana sudi menjadikan diri ini sebagai seorang kawan. Terima kasih tidak terhingga jugak ingin diucapkan kerana sudi menjadi 'telinga', untuk mendengar semua cerita bosanku ini. 
Beri nasihat, teguran yang sangat memberi kesan besar dalam diri ini. Terimakasih mampu ku coretkan, mampu ku ungkaikan, tiada apa yang lebih bernilai melainkan perkenalan,persahabatan ini. 
Moga persahabatan ini terus kekal sehingga akhir hayat kita. INSHALLAH. 

Hanya satu pesanan buat kalian semua. Jaga diri,jaga solat, jangan lupa kenangan kita. Pasti suatu saat kita bakal merindui semua kenangan itu. Pasti, ya pasti! :)
To my dear Adila, Yana, Malin, Siti sayang korang sangat-sangat. Semoga ukhuwah ini bertautan sampai bila-bila. Ukhuwah Fillah semua :)













Old things | New things