Follow Dashboard

Im not beauty queen. Im just Beautiful Me.

*This is my first template. Hope you like it :')*
Site About Home

UlangTahun Kami;

Daisypath Anniversary tickers"
Cinta hatiku;


My Girlfriend;



Follow Jom;



Teman Sebilik ;


Be My Follower;

Talk here;


Credits;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; ______
Another credits.

TITLE; HAppy Birthday my Hubby Boo
Friday 21 February 2014 | 01:17 | 0 comments

Assalamualaikum semua. Selamat sore , apa khabar semua? Alhamdulilah kita diberi lagi peluang untuk terus hidup di atas muka bumi pada hari jumaat yang indah ini. Hari ini 21 Februari 2014 merupakan hari yang sangat istimewa buat insan yang Siti sayang. Alhamdulilah perkenalan yang menjangkau 4 tahun ini membuat Siti dan si dia lebih matang, dan dapat mengenali hati budi masing-masing dengan lebih mendalam. 
Pelbagai dugaan dan cabaran telah kami lalui, pahit manis kenangan antara kami berdua menjadikan hubungan kami lebih utuh sehingga sekarang. 

Kejap, apa lah sebenarnya Siti nak khabar kan sebenarnya ni? Mukadimah punyalah panjang. Abaikan ye kawan-kawan. Siti just nak gunakan kesempatan yang ada untuk berkongsi kegembiraan Siti dihari lahir Si dia Walaupun jauh, tapi Siti rasa sangat teruja mengalah kan Birthday boy, heheh, tak salah kan?
Hmm, sebenarnya Siti nak sangat sambut Birthday Si dia bersama-sama. Nak sangat buat kejutan, tapi apa boleh buat, jarak antara kami yang buat semua impian Siti musnah. Acehh, poyo je . Haha. 
Inshallah, Allah SWT sangat adil, kalau ada jodoh, umur panjang, nanti boleh sambut Birthday sama-sama. Nak buat suprised pun takpa kan. Hehe. 

Walaupun sibuk, Siti takpernah jadikan itu sebagai alasan mahupun penghalang buat Siti untuk buat persediaan Maksud Siti, Siti cuba jadi yang terbaik walaupun takboleh ada kan majlis hari jadi yang special buat Si dia. Alhamdulilah, hadiah untuk birthday boy sudah Siti kirim kan pada hari Selasa yang lalu. Harap-harap dah sampai. Amin. Hadiah yang Siti beri taklah semahal barangan import dari luar negara. Tapi berdasarkan kemampuan Siti. Siti cuba, yang penting hati kita mesti ikhlas,Kan ? :)


Ucapan hari lahir buat Si dia :
-Semoga panjang umur dan murah rezeki.
-jadi lebih dewasa dengan peningkatan usia pada hari lahirnya.
-banggakan kedua-dua ibu bapa.
Semoga hubungan kitaorg sampai jinjang pelamin, Amin :)





Old things | New things